Korzystamy z cookies, więcej informacji »
ArrowTech
Asystent Konstruktora/Projektanta Mechanika
Miejsce pracy: Wrocław
Region: dolnośląskie
Praca: etat

Zakres obowiązków:

-    Projektowanie i modelowanie w technologii 3D dla różnych branż przemysłu,
-    Wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w istniejących projektach,
-    Tworzenie dokumentacji technicznej 2D,
-    Praca pod kierunkiem inżynierów prowadzących tematy


Wymagania:

-    Znajomość Autodesk Inventor i/lub SolidWorks
-    Dobrze rozwinięta wyobraźnia przestrzenna
-    Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
-    Umiejętność pracy w zespole,
-    Absolwenci wydziałów mechanicznych, ewentualnie studenci ostatniego semestru lub studiów zaocznych.


Oferujemy:

-    Praca przy bardzo ciekawych projektach,
-    Możliwość zdobycia dużego doświadczenia w krótkim czasie,
-    Elastyczne godziny pracy i forma zatrudnienia.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać wyłącznie drogą elektroniczną na podany adres e-mail: rekrutacja@arrowtech.pl


Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.


Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2014 r. Poz. 1182, 1662) przeprowadzoną przez ArrowTech.”

Odpowiedz na ofertę
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą pracy, odpowiedz ogłoszeniodawcy za pomocą zamieszczonego poniżej formularza.
Musisz być zalogowany, aby móc odpowiedzieć na ogłoszenie. Kliknij tutaj, aby się zalogować.
Newsletter
Prosto na email będziesz otrzymywać między innymi
  • oferty pracy
  • zniżki na książki
  • najnowsze publikacje
AutoCAD cz. I

AutoCAD - kurs dla początkujących

 

Pierwszy z kursów przeznaczony jest dla osób rozpoczynających pracę w środowisku AutoCAD.
Omówiona została filozofia pracy z programem AutoCAD, wygląd głównego okna aplikacji oraz dopasowanie programu do własnych potrzeb.

Kolejne podrozdziały poświęcone są zagadnieniom rysowania i modyfikowania obiektów (linie, multilinie, okrąg, prostokąt wielobok, splajn). Zostały również omówione zasady pracy z warstwami, blokami oraz wymiarowanie. Ostatnie rozdziały kursu podstawowego omawiają zasady drukowania.