Korzystamy z cookies, więcej informacji »
Dodano: 10.12.2019 08:25 | brak komentarzy
Dodał: Łukasz Suma

Sieć Siemens AM

Firma Siemens ogłosiła oficjalne uruchomienie i ogólną dostępność sieci wytwarzania addytywnego Siemens (AM).

Miało to miejsce po tym, jak z powodzeniem przeprowadzono pilotaże i wdrożenia u klientów i partnerów, takich jak Decathlon, Siemens Gas & Power, Siemens Mobility, HP i Materialize. Sieć wytwarzania addytywnego firmy Siemens to zaawansowane rozwiązanie oparte na chmurze mające na celu wspieranie współpracy i koordynacji procesów pomiędzy inżynierami, działem zakupów i dostawcami drukowanych części 3D. Zapewnia kompleksowy proces cyfrowy, który łączy zapotrzebowanie na części z siecią dostawców, umożliwiając wytwarzanie rozmieszczone globalnie. Sieć wytwarzania addytywnego Siemens została zaprezentowana na targach Formnext 2019 we Frankfurcie w Niemczech.

Sieć AM firmy Siemens jest przeznaczona dla przedsiębiorstw, dostawców i partnerów, którzy chcą przyspieszyć wdrażanie technologii AM w procesach i zastosowaniach przemysłowych. Digitalizuje ona proces od zamówienia do dostawy poprzez dostosowanie procesów inżynieryjnych i handlowych do wysokiej jakości prototypów funkcjonalnych AM i części do produkcji seryjnej. System łączy nabywców z globalną siecią dostawców, co usprawnia proces, sprzyja współpracy i zaangażowaniu oraz organizuje przepływ pracy w celu zwiększenia przepustowości i zmniejszenia kosztów operacyjnych. Będąc częścią pakietu oprogramowania Software as a Service (SaaS) firmy Siemens, sieć AM spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa, dostępności i zgodności z przepisami.

„Pracownicy firmy Siemens specjalizujący się w wytwarzaniu addytywnym oraz weterani branży przemysłowej opracowali sieć wytwarzania addytywnego opartą o jasne zrozumienie złożoności i potrzeb branży, wsparte poprzez szczerą pasję do promowania sieci AM w przemyśle”, powiedział Zvi Feuer, starszy wiceprezes ds. inżynierii produkcji w firmie Siemens Digital Industries Software. „Gdy kupujący, sprzedawcy i partnerzy podłączą się do systemu, zastaną sprawne, modułowe rozwiązanie, które może rozwijać się wraz z indywidualnymi potrzebami każdej firmy”.

Firmy, które już są użytkownikami zdają sobie sprawę z zalet sieci AM. Decathlon, największy na świecie sprzedawca artykułów sportowych z ponad 1500 sklepami w 49 krajach, korzysta z sieci AM do zarządzania procesem zamówień przy produkcji addytywnej oraz do kontrolowania postępów produkcji w ramach strategii globalnego skalowania stopnia użycia procesu drukowania 3D i zwiększania produkcji przy zachowaniu wysokich standardów jakości. W przypadku firmy Siemens Gas & Power sieć AM pomaga zwiększyć elastyczność i odpowiadać na zapytania w czasie rzeczywistym, tak aby klienci na czas otrzymywali dokładnie to, co zamówili.

„Mamy pełne zaufanie do sieci AM, która pomaga nam w płynnym przepływie informacji pomiędzy różnymi funkcjami w organizacji”, powiedział Andreas Graichen, kierownik grupy ds. industrializacji i cyfryzacji AM w firmie Siemens Power & Gas, Service Distributed Energy. „Pozwoli nam również skutecznie łączyć się z naszymi klientami zewnętrznymi, zapewniając jednocześnie szczegółową prognozę kosztów i całkowitego czasu produkcji”.

Dodaj komentarz
Żeby móc dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Komentarze
Brak komentarzy.
Newsletter
Prosto na email będziesz otrzymywać między innymi
  • oferty pracy
  • zniżki na książki
  • najnowsze publikacje
AutoCAD cz. I

AutoCAD - kurs dla początkujących

 

Pierwszy z kursów przeznaczony jest dla osób rozpoczynających pracę w środowisku AutoCAD.
Omówiona została filozofia pracy z programem AutoCAD, wygląd głównego okna aplikacji oraz dopasowanie programu do własnych potrzeb.

Kolejne podrozdziały poświęcone są zagadnieniom rysowania i modyfikowania obiektów (linie, multilinie, okrąg, prostokąt wielobok, splajn). Zostały również omówione zasady pracy z warstwami, blokami oraz wymiarowanie. Ostatnie rozdziały kursu podstawowego omawiają zasady drukowania.