Korzystamy z cookies, więcej informacji »
Dodano: 11.07.2019 14:36 | brak komentarzy
Dodał: Łukasz Suma

DS partnerem French Touch

Firma Dassault Systèmes została partnerem French Touch, trzytygodniowego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce.

W ramach inicjatywy w październiku br. odbędzie się szereg wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych, których zwieńczeniem będzie transmitowana w telewizji gala French Touch. Wydarzenie będzie obecne w tysiącach punktów sprzedaży, supermarketach oraz w niezależnych sklepach i butikach. Przez 20 dni wszystkie wymienione obiekty będą oferować klientom promocyjne oferty wyselekcjonowanych produktów francuskich - od produktów żywnościowych do dóbr luksusowych, związanych z historią Francji, sposobem produkcji i miejscem pochodzenia danej specjalności.

Nowe doświadczenie zakupowe

Projekt French Touch koncentruje się na doświadczaniu Francji bez konieczności przekraczania francuskiej granicy. Potrzeba nowych doświadczeń, których poszukują dzisiejsi klienci, została również podkreślona w wynikach niedawnego badania „City of 2030”, zleconego przez Dassault Systèmes i przeprowadzonego przez CITE Research.

Badanie wykazało, że sklepy stacjonarne nie znikną, ale doświadczenia zakupowe w sklepie będą się zmieniać dzięki rozwiązaniom płatniczym i technologiom sklepowym. W odniesieniu do sprzedaży detalicznej, 84% respondentów uważa, że będzie korzystało z płatności mobilnych oraz z opcji dostaw w każdym miejscu i w każdym czasie, które usprawnią proces zakupowy. Równocześnie 55% uznaje za mało prawdopodobne, aby w 2030 roku robiło zakupy wyłącznie w sieci. Respondenci w wieku 18-34 lat oczekują, że technologie zapewnią im doświadczenia dopasowane do osobistych potrzeb i upodobań. Ankietowani w wieku powyżej 35 lat chcieliby, by rozwój technologii zapewnił im przede wszystkim lepszy standard życia. Marki konsumenckie i sprzedawcy detaliczni szukają zatem strategicznych sposobów dostarczania nowych wrażeń, spełniających oczekiwania konsumentów oraz zwiększających lojalność marce.

„Dassault Systèmes szczyci się długą historią wspierania imprez handlowych i lifestylowych. Z radością po raz trzeci dołączamy do projektu French Touch w Polsce, który – poza promowaniem przyjaźni między oboma krajami i oferowaniem klientom wyjątkowych doświadczeń – pomaga podkreślić francuskie pochodzenie Dassault Systèmes i obecność firmy na polskim rynku od 2010 roku” – powiedział Ireneusz Borowski, Country Manager Polska, Dassault Systèmes.

W ramach projektu French Touch wydawany jest także magazyn La Belle Vie, dystrybuowany bezpłatnie w kioskach InMedio i Relay oraz w sklepach Aelia Duty Free na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Więcej informacji o French Touch Edition 2019 można znaleźć na stronach inicjatywy.

Dodaj komentarz
Żeby móc dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Komentarze
Brak komentarzy.
Newsletter
Prosto na email będziesz otrzymywać między innymi
  • oferty pracy
  • zniżki na książki
  • najnowsze publikacje
AutoCAD cz. I

AutoCAD - kurs dla początkujących

 

Pierwszy z kursów przeznaczony jest dla osób rozpoczynających pracę w środowisku AutoCAD.
Omówiona została filozofia pracy z programem AutoCAD, wygląd głównego okna aplikacji oraz dopasowanie programu do własnych potrzeb.

Kolejne podrozdziały poświęcone są zagadnieniom rysowania i modyfikowania obiektów (linie, multilinie, okrąg, prostokąt wielobok, splajn). Zostały również omówione zasady pracy z warstwami, blokami oraz wymiarowanie. Ostatnie rozdziały kursu podstawowego omawiają zasady drukowania.