Korzystamy z cookies, więcej informacji »
Dodano: 02.10.2018 07:52 | brak komentarzy
Dodał: Łukasz Suma

Wirtualna rzeczywistość w NX

NX Virtual Reality (VR) jest zintegrowanym narzędziem, które można uruchomić w środowisku NX przy zastosowaniu gogli VR HTC Vive.

Rozwiązanie umożliwia podgląd modeli 3D oraz przeprowadzanie analiz geometrii. Za pomocą kontrolerów i gogli możliwe jest przemieszczanie się w kierunku modelu, oddalanie od niego, a także przegląd dookoła jego powierzchni. Nie ma przeszkód, aby oglądać model z góry lub od spodu, obracać i skalować jego wielkość.

Gogle umożliwiają także nawigację za pomocą przemieszczania się, zupełnie jak w realnym świecie – można chodzić, obracać się i rozglądać. Selekcja i wskazywanie poszczególnych części odbywa się za pomocą wskaźnika. Dostępne są wszystkie atrybuty obiektu, a także takie operacje jak ukrywanie poszczególnych składników, czy dokonywanie przekrojów w interesujących miejscach.

Podczas wspólnej sesji VR z innym użytkownikiem, można wskazywać konkretne detale czy punkty konstrukcji, wymuszając zmianę punktu tak, aby wszyscy widzieli dokładnie to samo. Daje to inżynierom oraz projektantom unikalną perspektywę na ich projekty koncepcyjne. Z kolei klienci będą mogli zdecydowanie łatwiej wizualizować sobie i zrozumieć skalę wstępnego i finalnego projektu.

Okazją do zapoznania się z rozwiązaniem NX Virtual Reality​ są odbywające się w Sosnowcu targi Toolex. Specjaliści firmy CAMdivision czekają na zainteresowanych na stoisku 210 znajdującym się w hali A.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronach przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz
Żeby móc dodawać komentarze musisz być zalogowany.
Komentarze
Brak komentarzy.
Newsletter
Prosto na email będziesz otrzymywać między innymi
  • oferty pracy
  • zniżki na książki
  • najnowsze publikacje
AutoCAD cz. I

AutoCAD - kurs dla początkujących

 

Pierwszy z kursów przeznaczony jest dla osób rozpoczynających pracę w środowisku AutoCAD.
Omówiona została filozofia pracy z programem AutoCAD, wygląd głównego okna aplikacji oraz dopasowanie programu do własnych potrzeb.

Kolejne podrozdziały poświęcone są zagadnieniom rysowania i modyfikowania obiektów (linie, multilinie, okrąg, prostokąt wielobok, splajn). Zostały również omówione zasady pracy z warstwami, blokami oraz wymiarowanie. Ostatnie rozdziały kursu podstawowego omawiają zasady drukowania.